divendres, 3 d’octubre del 2014

L'inici d'un llarg camí

Hola a tots i benvinguts al meu blog. Sóc la Neus Riera i aniré omplint aquest blog durant l'assignatura de Processos i contextos educatius del màster en formació del professorat.

Vaig estudiar Biologia a la Universitat de Barcelona i ja de bon principi tenia la idea de fer aquest màster perquè sempre m'ha agradat ensenyar. De moment amb la carrera només tinc oberta la porta a la investigació i al món sanitari i crec que aquest màster em pot obrir noves portes completament diferents.

No hagués dit mai que en una classe de màster en formació del professorat ens farien obrir un blog, un compte de twitter i fins i tot un compte d'instagram. No obstant, les noves tecnologies estan a l'ordre del dia i cada vegada cobraran més importància en l'àmbit de la docència per tant és important familiaritzar-nos amb elles. Quan em toqui a mi fer de professora m'agradaria incloure les noves tecnologies a les meves classes per tal de fer-les més amenes i entenedores però sense perdre l'essència dels mètodes tradicionals.

                                                            https://flic.kr/p/bjV45

Em definiria com una persona tímida, alegre i amb ganes d'aprendre coses noves i trobo que una bona manera d'aprendre coses noves és ensenyar.

Finalment només dir que ens espera un llarg camí però la recompensa crec que serà bona i gratificant per tots nosaltres no només pel fet d'esdevenir professors sinó també pels vincles d'amistat i companyonia que s'aniran creant entre nosaltres.

Molta sort a tots! Ho aconseguirem!

Aquí deixo la nostra primera feina junts: un video sobre com ens veiem ara i com ens agradaria ser en un futur.


L'EDUCACIÓ A LA QUE ASPIREM on PhotoPeach

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada